Oleje Carbon

Carbon range to zero kompromisów. Wiodąca na rynku technologia dodatków została połączona z trzema rodzajami zaawansowanych syntetycznych olejów bazowych najnowszej generacji. Niezależne badania wykazały, że zwykłe oleje syntetyczne na polarnej bazie estrowej wykazują powinowactwo do wewnętrznych powierzchni silnika, co może być szkodliwe dla ochrony przed zużyciem (te estry mogą rywalizować z dodatkami o powierzchnię, co zmniejsza wydajność dodatków).

Nasza najnowsza, niepolarna, ekstremalna wydajność wynika z tego, że estry nie konkurują ze sobą, zapewniając idealne smarowanie nawet najpotężniejszych i najbardziej wysilonych jednostek napędowych.

Seria CARBON jest przeznaczona do zastosowań motosportowych, torowych oraz codziennego użytku pod dużym obciążeniem.

Oleje Synthesis

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.

Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Oleje STRATA

Seria STRATA jest najwyższej jakości serią olejów półsyntetycznych oferującą idealny współczynnik cena / jakość. Przeznaczona jest do mniej wysilonych jednostek napędowych, oferując kompleksową ochronę silnika z której słyną produkty Rock Oil w przystępnej cenie.
Seria STRATA nie jest rekomendowana do silników wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).

Gama STRATA przeznaczona jest do codziennego użytku dla mniej wysilonych jednostek napędowych.

Oleje przekładniowe

Kluczowe znaczenie dla bezawaryjnej eksploatacji pojazdu w ciężkich warunkach ma smarowanie wszystkich przekładni. Skrzynia biegów, przeniesienie napędu, dyferencjał - podzespoły te są poddawane ogromnym obciążeniom szczególnie w przypadku pojazdów wyczynowych (auta terenowe, sportowe, motocykle). Formulacje olejów Rock Oil pozwalają na harmoniczną pracę wszystkich podzespołów nawet w najcięższych warunkach.

Oleje przekładniowe Rock Oil znajdują zastosowanie w manualnych skrzyniach biegów, automatycznych skrzyniach biegów, mostów napędowych oraz przekładni głównych.

Płyny hamulcowe

VAN-GUARD

Seria olejów VAN-GUARD® przeznaczonych dla samochodów dostawczych gwarantuje przedłużenie czasu pracy elementów silnika, zredukowane zużycie oleju oraz paliwa, jak również zmniejszenie emisji cząstek pochodzących z uciążliwych dla środowiska samochodów dostawczych. Wysokowydajne produkty pomocnicze to m.in. FUEL-GUARD C - dodatek na bazie oleju napędowego zaprojektowany by zwiększyć wydajność paliwa, Seria ATF olejów przekładniowych, Seria Gear Oil olejów przekładniowych oraz inne produkty pomocnicze, takie jak produkty przeciw zamarzaniu, płyny do czyszczenia oraz smary.

Oczywistym jest, że warunki jazdy miejskiej, ciągłe włączanie i wyłączanie silnika to najuciążliwsze warunki pracy dla pojazdów drogowych jak również olejów używanych do smarowania ich. Są to znacznie trudniejsze warunki niż długodystansowa, równa jazda. Biorąc pod uwagę coraz bardziej rygorystyczne przepisy, takie jak np. EU EURO VI, które to wymaga wykorzystanie trzech najbardziej powszechnych urządzeń oczyszczania spalin (EGR, SCR oraz DPF), ciągła walka o zmniejszenie emisji CO2 oraz wysoka oszczędność paliwa sprawiają, że produkowane oleje silnikowe mają małą lepkość. Jedynie specjalna seria produktów jest w stanie utrzymać sprawność pojazdów, jak również spełnić wymagania klientów.

TRUCK-GUARD

Seria TRUCK-GUARD to oleje stworzone dla flot pojazdów, gwarantujące zwiększoną żywotność ich części, zredukowane zużycie oleju oraz paliwa, jak również zmniejszoną emisję cząstek pochodzących z uciążliwych dla środowiska samochodów ciężarowych.

Wszystkie nasze produkty są wytwarzane z najnowocześniejszych syntetycznych substancji chemicznych oraz olejów. Spełniają one, a nawet przewyższają, wszelkie odpowiednie krajowe oraz międzynarodowe normy. Oleje dla samochodów ciężarowych oraz oleje przemysłowe spełniają ostre wymagania, ponieważ łączą zwiększoną wydajność, wydłużone okresy między wymianami oleju oraz rygorystycznie przestrzegane poziomy emisji, których osiągnięcie wymaga wykorzystania układów takich jak SCR (Selektywnej Redukcji Katalitycznej) oraz EGR (recyrkulacji spalin) w celu zapewnienia, że emisja zostanie zmniejszona. Układy te stanowią kolejne wymagania stawiane przed olejami dla samochodów ciężarowych.

Najnowsza seria olejów dla samochodów ciężarowy TRUCK-GUARD gwarantuje zwiększoną żywotność ich części, zredukowane zużycie oleju oraz paliwa jak również zmniejszoną emisję cząstek pochodzących z uciążliwych dla środowiska samochodów ciężarowych. Produkty dodatkowe zawierają: zaawansowane oleje przekładniowe, smary do osi oraz łożysk, specjalne płyny tłumiące dla układów zawieszeń.

Gearbox

Air filter Oil

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Brake Fluid

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Off Road

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Road & Track

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Scooter

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Support

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Suspension

Oleje gamy Synthesis mają za zadanie zapewnić najwyższy stopień smarowania całego silnika niezależnie od warunków eksploatacyjnych. Formulacje Synthesis bazują wyłącznie na w pełni syntetycznych bazach olejowych oraz technologii dodatków Rock Oil, co pozwala na utrzymywanie niezmiennych parametrów smarowania przez cały okres eksploatacji.
Seria Synthesis jest przeznaczona do silników pracujących pod dużym obciążeniem w każdych warunkach eksploatacyjnych (auta terenowe / samochody osobowe wymagające zwiększonej ochrony).

Gama produktów


Carbon 0W40

Carbon 0W40

Normy jakościowe: API SN, SM, CF, BMW LL-01, MB 229.5, PORSHE A40, NISSAN GTR

Wiodąca na rynku technologia dodatków została połączona z trzema rodzajami zaawansowanych syntetycznych produktów nowej generacji. Niezależne testy wykazały, że tradycyjne syntetyczne estrowe oleje bazowe typu polarnego wykazują powinowactwo do wewnętrznych powierzchni silnika, co obecnie może niekorzystnie wpływać na ochronę przed zużyciem. (Estry te mogą konkurować z dodatkami na powierzchni, co zmniejsza wydajność dodatków). Nasze najnowsze niepolarne estry o ekstremalnej wydajności nie konkurują na powierzchni z dodatkami przeciwzużyciowymi. Skutkiem tego jest znacząca zmiana w ochronie przed zużyciem, jaką wykazują produkty z serii Carbon.


Carbon 10W50

Carbon 10W50

Normy jakościowe: API SN, SM, CF

Wiodąca na rynku technologia dodatków została połączona z trzema rodzajami zaawansowanych syntetycznych produktów nowej generacji. Niezależne testy wykazały, że tradycyjne syntetyczne estrowe oleje bazowe typu polarnego wykazują powinowactwo do wewnętrznych powierzchni silnika, co obecnie może niekorzystnie wpływać na ochronę przed zużyciem. (Estry te mogą konkurować z dodatkami na powierzchni, co zmniejsza wydajność dodatków). Nasze najnowsze niepolarne estry o ekstremalnej wydajności nie konkurują na powierzchni z dodatkami przeciwzużyciowymi. Skutkiem tego jest znacząca zmiana w ochronie przed zużyciem, jaką wykazują produkty z serii Carbon.


Carbon 10W60

Carbon 10W60

Normy jakościowe: API SN, SM, CF, Modele BMW ‘M’

Wiodąca na rynku technologia dodatków została połączona z trzema rodzajami zaawansowanych syntetycznych produktów nowej generacji. Niezależne testy wykazały, że tradycyjne syntetyczne estrowe oleje bazowe typu polarnego wykazują powinowactwo do wewnętrznych powierzchni silnika, co obecnie może niekorzystnie wpływać na ochronę przed zużyciem. (Estry te mogą konkurować z dodatkami na powierzchni, co zmniejsza wydajność dodatków). Nasze najnowsze niepolarne estry o ekstremalnej wydajności nie konkurują na powierzchni z dodatkami przeciwzużyciowymi. Skutkiem tego jest znacząca zmiana w ochronie przed zużyciem, jaką wykazują produkty z serii Carbon.


Carbon 5W30

Carbon 5W30

Normy jakościowe: API SN, SM, CF

Wiodąca na rynku technologia dodatków została połączona z trzema rodzajami zaawansowanych syntetycznych produktów nowej generacji. Niezależne testy wykazały, że tradycyjne syntetyczne estrowe oleje bazowe typu polarnego wykazują powinowactwo do wewnętrznych powierzchni silnika, co obecnie może niekorzystnie wpływać na ochronę przed zużyciem. (Estry te mogą konkurować z dodatkami na powierzchni, co zmniejsza wydajność dodatków). Nasze najnowsze niepolarne estry o ekstremalnej wydajności nie konkurują na powierzchni z dodatkami przeciwzużyciowymi. Skutkiem tego jest znacząca zmiana w ochronie przed zużyciem, jaką wykazują produkty z serii Carbon.

Gama produktów


Synthesis Xtra Life 5W30

Synthesis Xtra Life 5W30

Normy jakościowe: ACEA C3, CEA C2 (spełnia wymagania testu silnika)

BMW LL-04, PORSHE C30, MB 229.31, 229.51, VW 504.00 / 507.00

Może być stosowany, jeżeli wymagana jest poniższa specyfikacja:
VW 502.00 / 503.00 / 503.01 / 505.01 / 505.00 / 506.00 / 506.01

Synthesis Xtra-Life 5W-30 jest wysokowydajnym, syntetycznym olejem silnikowym, który został stworzony, aby zapewnić wyjątkową moc czyszczenia, ochronę przed zużyciem i wydajność.


Synthesis 4 Sport 5w30

Synthesis 4 Sport 5w30

Normy jakościowe: API SN/CF, ACEA C2 i C3, BMW LL 04

FIAT 9.55535-S2 (tylko 5W-40), FORD M2C 917-A

GM DEXOS 2® (włącznie z GM-LL-A-025 i B-025)

MB 229.31, 229.51 i 229.52, PORSHE A40 (tylko 5W-40)

PSA B71 2290, VW 502.00 / 505.01 (PD)

Olej Synthesis 4 Sport składa się z wysokowydajnych olejów silnikowych o ograniczonej zawartości popiołu, otrzymanych całkowicie syntetycznie. Można je stosować we wszystkich pojazdach benzynowych oraz diesel'ach, dla których odpowiednia jest ich wydajność i klasa lepkości.


Synthesis 4 Sport 5W40

Synthesis 4 Sport 5W40

Normy jakościowe: API SN/CF, ACEA C2 i C3

BMW LL 04, FIAT 9.55535-S2 (tylko 5W-40)

FORD M2C 917-A, GM DEXOS 2® (włącznie z GM-LL-A-025 i B-025)

MB 229.31, 229.51 i 229.52, PORSHE A40 (tylko 5W-40)

PSA B71 2290, VW 502.00 / 505.01 (PD)

Całkowicie spełnia wymagania techniczne HYUNDAI, KIA, MITSUBISHI i MAZDA, w których zalecane jest stosowanie olejów spełniających normę ACEA C3.

Grupa Synthesis 4 Sport składa się z wysokowydajnych olejów silnikowych o ograniczonej zawartości popiołu, otrzymanych całkowicie syntetycznie. Można je stosować we wszystkich pojazdach benzynowych oraz diesel\'ach, dla których odpowiednia jest ich wydajność i klasa lepkości.


Synthesis 4 Auto 5W40

Synthesis 4 Auto 5W40

Normy jakościowe: API SN/CF, ACEA A3/B4, MB 229.52, VW 502.00 / 505.00

PORSHE A40, BMW LL-01, MB 226.5, OPEL GM-LL-B-025

PEUGEOT/CITROEN PSA B71 2296, RENAULT RN 0700 / 0710

Wraz z wprowadzeniem najnowszych specyfikacji API i ACEA, Rock Oil stworzył grupę olejów silnikowych Synthesis 4 Auto, która zapewnia najwyższy stopień nasmarowania silnika.

Tą grupę produktów można stosować do silników benzynowych z wtryskiem paliwa, łącznie z tymi, które są wyposażone w układ recyrkulacji spalin (EGR) oraz katalizatory trójdrożne (TWC). Nadają się one również do silników diesel’a z wtryskiem bezpośrednim i chłodzeniem międzystopniowym oraz turboładowanych, które nie są wyposażone w filtry cząstek stałych (DPF).


Synthesis 4 Auto 0W40

Synthesis 4 Auto 0W40

Normy jakościowe: API SN/CF, ACEA A3/B4, MB 229.52, VW 502.00 / 505.00

PORSHE A40,BMW LL-01, MB 226.5, OPEL GM-LL-B-025

PEUGEOT/CITROEN PSA B71 2296, RENAULT RN 0700 / 0710

Wraz z wprowadzeniem najnowszych specyfikacji API i ACEA, Rock Oil stworzył grupę olejów silnikowych Synthesis 4 Auto, która zapewnia najwyższy stopień nasmarowania silnika.

Tą grupę produktów można stosować do silników benzynowych z wtryskiem paliwa, łącznie z tymi, które są wyposażone w układ recyrkulacji spalin (EGR) oraz katalizatory trójdrożne (TWC). Nadają się one również do silników diesel’a z wtryskiem bezpośrednim i chłodzeniem międzystopniowym oraz turboładowanych, które nie są wyposażone w filtry cząstek stałych (DPF).


Synthesis 4 5W50

Synthesis 4 5W50

Normy jakościowe: API SL/CF ACEA A3/B4

Wraz z wprowadzeniem najnowszych specyfikacji API i ACEA, Rock Oil stworzył grupę olejów silnikowych Synthesis 4 Auto, która zapewnia najwyższy stopień nasmarowania silnika.

Tą grupę produktów można stosować do silników benzynowych z wtryskiem paliwa, łącznie z tymi, które są wyposażone w układ recyrkulacji spalin (EGR) oraz katalizatory trójdrożne (TWC). Nadają się one również do silników diesel’a z wtryskiem bezpośrednim i chłodzeniem międzystopniowym oraz turboładowanych, które nie są wyposażone w filtry cząstek stałych (DPF).


Synthesis F 0W30

Synthesis F 0W30

Normy jakościowe: API SN, ACEA C2, ILSAC GF-5, FORD WSS-M2C950-A

JAGUAR/LAND ROVER JLR.03.5007, PEUGEOT/CITROEN PSA B71 2312

Synthesis F 0W-30 jest wysokowydajnym olejem silnikowym o ograniczonej zawartości popiołu (Mid SAPS), otrzymanym całkowicie syntetycznie. W pierwszej kolejności jest on przeznaczony do stosowania w pojazdach Ford, Peugeot i Citroen oraz Jaguar Land Rover, w których wymagane jest stosowanie olejów o podanej specyfikacji technicznej.

Synthesis F 0W-30 można również stosować w innych pojazdach benzynowych oraz diesel\'ach, łącznie z tymi, które są wyposażone w urządzenia do oczyszczania spalin (takie jak katalizatory trójdrożne, filtry cząstek stałych w benzynie – GPF lub diesel’u – DPF), dla których odpowiednia jest jego wydajność i klasa lepkości.


Synthesis F 5W30

Synthesis F 5W30

Normy jakościowe: ACEA A1/B1, A5/B5, API SN/CF

FORD M2C 913-D, M2C 913-C, M2C 913-B, M2C 913-A

JAGUAR/LAND ROVER JLR.03.5003, REANAULT RN0700

Synthesis F 5W-30 jest całkowicie syntetycznym olejem produkowanym z zastosowaniem technologii dodatków w połączeniu z produktami opartymi na hydrorafinowanych węglowodorach, co sprawia, że jest on olejem super nowoczesnym.

Synthesis F 5W-30 jest specjalnie otrzymany w taki sposób, aby przewyższyć, wymagane przez Ford\'a założenia dotyczące ekonomicznego zużycia paliwa i w pierwszej kolejności jest przeznaczony do stosowania w pojazdach, w których zalecane jest stosowanie oleju zgodnego z normą Ford WSS-M2C913-D. Może również być stosowany w pojazdach, w których zalecane jest stosowanie oleju zgodnego z normami M2C 913-A, M2C 913-B oraz M2C 913-C, a także w innych pojazdach, dla których odpowiednia jest jego jakość i klasa lepkości.


Synthesis C1 5W30

Synthesis C1 5W30

Normy jakościowe: ACEA C1, ACEA C2, FORD M2C 934B, JASO DL-1

Synthesis C-1 5W-30 jest całkowicie syntetycznym olejem o niskiej zawartości popiołu (Low SAPS), produkowanym z zastosowaniem technologii dodatków w połączeniu z produktami opartymi na hydrorafinowanych węglowodorach.

Synthesis C-1 5W-30 jest specjalnie otrzymany w taki sposób, aby przewyższyć rygorystyczne wymagania dotyczące ekonomicznego zużycia paliwa oraz bardzo surowe ograniczenia chemiczne, wymagane w celu przedłużenia życia i utrzymania efektywności samochodowych systemów redukcji emisji zarówno w diesel’ach, jak i samochodach benzynowych. Jest również zalecany do stosowania w innych pojazdach, dla których odpowiednia jest jego jakość i klasa lepkości.

Synthesis C-1 5W-30 został opracowany tak, aby mógł być stosowany z najnowszymi filtrami cząstek stałych (Diesel Particulate Filters – DPF’s) oraz konwerterami katalitycznymi.


Synthesis R 5W30

Synthesis R 5W30

ACEA C4, RENAULT RN0720, MB 229.51, MB 226.51

Synthesis R 5W-30 jest wysokowydajnym olejem silnikowym o niskiej zawartości popiołu, otrzymanym syntetycznie. W pierwszej kolejności jest on przeznaczony do stosowania w pojazdach Renault, w których wymagane jest stosowanie oleju zgodnego z normą RN 0720. Synthesis R 5W-30 można również stosować w innych pojazdach benzynowych oraz dieslach, dla których odpowiednia jest jego wydajność i klasa lepkości.


Synthesis FE 5W20

Synthesis FE 5W20

Normy jakościowe: ACEA A1/B1-08, API SL/CF, FORD M2C 925A/B

Synthesis FE 5W-20 jest całkowicie syntetycznym olejem produkowanym z zastosowaniem technologii dodatków w połączeniu z produktami opartymi na hydrorafinowanych węglowodorach, co sprawia, że jest on olejem super nowoczesnym.

Synthesis FE 5W-20 jest specjalnie otrzymany w taki sposób, aby przewyższyć, wymagane przez Forda założenia dotyczące ekonomicznego zużycia paliwa i w pierwszej kolejności jest przeznaczony do stosowania w pojazdach, w których zalecane jest stosowanie oleju zgodnego z normą Ford WSS-M2C925A/B. Może również być stosowany w innych pojazdach, dla których odpowiednia jest jego jakość i klasa lepkości.


Synthesis Eco 0W20

Synthesis Eco 0W20

Normy jakościowe: API SN/SN-RC, ILSAC GF-5, DEXOS 1, GM 4718M

Możliwość stosowania tam, gdzie klasa lepkości i specyfikacja zostały wyszczególnione w następujących informatorach OEM:

Ford, Lexus, Honda, Nissan, Mazda, Suzuki, Mitsubishi, Toyota, Chrysler

Synthesis Eco 0W-20 jest wysokowydajnym, całkowicie syntetycznym olejem produkowanym na bazie zaawansowanych dodatków w połączeniu z syntetycznymi produktami bazowymi, co sprawia, że jest zaawansowanym olejem smarowym, spełniającym nowoczesne wymagania OEMs. Synthesis Eco 0W-20 został specjalnie opracowany, aby zapewnić ochronę nowoczesnych silników dzięki niskiej lepkości. Dzięki zastosowaniu połączenia technologii opartej na produktach syntetycznych oraz zaawansowanego systemu dodatków, Synthesis Eco 0W-20 przewyższa wymagania OEMs dotyczące oszczędności paliwa, ochrony elementów i zużycia silnika.


Synthesis V 0W20

Synthesis V 0W20

Normy jakościowe: ACEA A1/B1, VOLVO VCC RBS0-2AE

Synthesis V 0W-20 jest wysokowydajnym, całkowicie syntetycznym olejem produkowanym na bazie zaawansowanych dodatków w połączeniu z syntetycznymi produktami bazowymi, co sprawia, że technicznie przewyższa inne oleje silnikowe. Został specjalnie opracowany, aby sprostać nowoczesnym zapotrzebowaniom samochodów Volvo, wymagającym olejów silnikowych o specyfikacji technicznej zgodnej z normą VOLVO VCC RBS0-2AE.


Synthesis J 0W20

Synthesis J 0W20

Normy jakościowe: ACEA A1/B1, JAGUAR LAND ROVER ST JLR.51.5122

Synthesis J 0W-20 jest wysokowydajnym, całkowicie syntetycznym olejem produkowanym na bazie zaawansowanych dodatków w połączeniu z syntetycznymi produktami bazowymi, co sprawia, że technicznie przewyższa inne oleje silnikowe. Został specjalnie opracowany, aby sprostać nowoczesnym zapotrzebowaniom samochodów JAGUAR i LAND ROVER, wymagającym olejów silnikowych o specyfikacji technicznej zgodnej z normą ST JLR.51.5122.

Gama produktów


Strata 10W40

Strata 10W40

Normy jakościowe: API SL/ CG-4 / CF, MB 228.3 / 229.1, ACEA A3 / B4, E3

VW 502.00 / 505.00, VOLVO VDS, MAN 271 / 3275

MTU TYPE 2, RVI RD / RGD, DEUTZ DQC-II-05

Grupa półsyntetycznych olejów wielosezonowych sporządzonych z wysokiej jakości produktów bazowych w połączeniu z najnowocześniejszymi syntetycznymi dodatkami. Można je stosować do silników benzynowych z wtryskiem paliwa, wyposażonych w układ recyrkulacji przedmuchów gazów oraz konwertery katalityczne. Nadają się one również do silników diesel’a z wtryskiem bezpośrednim i chłodzeniem międzystopniowym oraz turboładowanych, wyposażonych w układ recyrkulacji przedmuchów gazów.

Nie zaleca się stosowania olejów silnikowych Strata w silnikach wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF).

Gama produktów


DCT-W Long Life Fluid

DCT-W Long Life Fluid

Normy jakościowe: AUDI A3, TT DQ250, DQ500, VW TL 052 182

AUDI A4, A5, A6, A7, Q5 DL501, VW TL 052 529

BMW (GETRAG) 1, 3, 5, 6 SERIES, Z4, X1 7DC1600, DC1700, 8322 2 148 578, 8322 2 148 579, 8322 0 440 214, 8322 2 147 477

CITROEN DS5, C5, C4, C-CROSSER 6DCT451, PSA 9734.S2

FORD (GETRAG) FIESTA, FOCUS, MONDEO,B-MAX, C-MAX, S-MAX, GALAXY, TRANSIT 6DCT450, 6DCT451, 7DCT300, FORD M2C 936A

MERCEDES-BENZ A-CLASS, B-CLASS F-DCT350, F-DCT500, MB 236.21

MITSUBISHI OUTLANDER 6DCT470, MZ320065,SSTF-1

NISSAN QASHQAI 6DCT451, FORD M2C 936A

PEUGEOT 4007, 5008 6DCT451, PSA 9734.S2

PORSCHE BOXSTER, CAYMAN, 911, PANAMERA ZF 7DT45HL, 7DT45HLA, 7DT45FL, 7DFL, 7DT70HLA, 7DT75, 7DT75A, 999.917.080.00

SEAT IBIZA, TOLEDO, LEON, ALTEA DQ250, DQ500, VW TL 052 182

SKODA FABIA, YETI, OCTAVIA, SUPERB DQ250, DQ500, VW TL 052 182

VW GOLF, GOLF PLUS, EOS, CADDY, SCIROOCO, TOURAN, TIGUAN, PASSAT, CC, TRANSPORTER, SHARAN DQ250, DQ500, VW TL 052 182

VOLVO C30, S40, S60, V40, V50, V60, V70, S80, XC30, XC60 6DCT450, 1161838,1161839

Płyn DCT-W o długiej żywotności jest w 100% syntetycznym płynem do skrzyń biegów z podwójnym sprzęgłem (DCT), mającym zastosowane do wielu pojazdów. Został on opracowany, aby zapewnić określoną charakterystykę tarcia, wymaganą przez najnowsze elementy DCT/DSG, w które wyposażone są samochody.

Znajomość technologii MTF i ATF umożliwiła nam wyprodukowanie wyjątkowego płynu DCT jakości OEM, który pokrywa ponad 90% wszystkich zastosowań w skrzyniach biegów z podwójnym mokrym sprzęgłem DCT/DSG na rynku.

Doskonała odporność na tarcie, powodująca długotrwałą płynność zmiany biegów, dłuższą żywotność płynu oraz wydłużone okresy jego wymiany

Zdolność przenoszenia dużego obciążenia dla ochrony przekładni i łożysk, przedłużająca czas życia skrzyni biegów

Doskonałe funkcjonowanie uszczelek, zabezpieczające przed wyciekaniem płynu, zapobiegające uszkodzeniu poszczególnych elementów w wyniku niedoboru oleju oraz pozwalające chronić środowisko

Syntetyczne oleje oraz zbilansowany system dodatków pozwala na uniknięcie sytuacji awaryjnych nawet przy wydłużonym stosowaniu

Wyjątkowe właściwości lepkość-temperatura, nawet przy bardzo niskich i wysokich temperaturach

Stabilna lepkość ścinania, dająca długotrwałe wielostopniowe korzyści


ATF D-VI

ATF D-VI

Normy jakościowe: JASO 1A (M315) Dexron VI, Mercon SP, LV, V i Mercon

BENTLEY P/N PY112995PA BMW/MINI P/N 83 22 0 142 516, P/N 83 22 0 397 114 / 163514, P/N 83 22 2152426

HONDA DW-1, HYUNDAI-KIA NWS 9638 T-5, SP-IV and SPH-IV, JAGUAR FLUID 8432

MERCEDES-BENZ MB 236.12 ('3353' FLUID), MB 236.14 ('134' FLUID), MB 236.15 ('134FE' FLUID), MB 236.41

NISSAN MATIC S, PORSCHE 000.043.304.00, SAAB AW-1, TOYOTA ATF WS (JWS 3324)

VW G052 533, G055 005 (A, A2), G055 540 (A2), G055 162 (A2,A6), G060 162 (A1, A2, A6)

ATF D-VI jest w pełni syntetycznym płynem do automatycznej skrzyni biegów, będącym wersją płynu ATF DIII-MV o obniżonej lepkości. Został stworzony z myślą o poprawie wydajności paliwa w testach CAFE. Ze względu na podobną lepkość końcową (po użyciu), płyny Dexron VI mogą być stosowane tam, gdzie wcześniej zalecano stosowanie płynów Dexron III (z wyjątkiem zastosowania w niektórych ręcznych skrzyniach biegów).

ATF D-VI zapewnia również poziom GL-4 ochrony przekładni, dzięki czemu nadaje się zarówno do klasycznych skrzyń biegów, jak i do układów typu transaxle (skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym). Zrównoważone właściwości cierne zapewniają płynną zmianę biegów, co pozwala na wydłużenie okresów wymiany.


ATF DIII-MV

ATF DIII-MV

Normy jakościowe: Allison C-4 (TES-228), TES 295 (wydłużone okresy wymiany)

Audi PN: G052 025-A2, G055 025-A2, ESSO LT 71141

Chrysler ATF +4® (MS9602), ATF +3® (MS7176), ATF +2®, ATF +® , PN: 04467721

BMW Shell LA2634, Shell M1375.4, Texaco ETL7045, Texaco ETL8072B, ESSO LT 71141

Citroen PN: PR 9980

Ford Mercon V® (M2C-202B, M2C 919E), Mercon®, Mercon® SP (PN: XT-6-DSP & XT-6-QSP), M2C 166H (zastąpione M2C 138CJ), M2C 185A, R1-48 (BTR 4-Speed Auto), R1-28

GM TASA (Type A Suffix A), Dexron II®, Dexron III-H®, GM PN: 22689186

Honda ATF DW-1, ATF Z1 (z wyjątkiem zastosowania w skrzyniach bezstopniowych - CVT)

Idemitsu K17, Isuzu Genuine, Jaguar hell M1375.4, Land Rover Texaco N402, Shell M1375.4

Lexus Type T, T-II (PN: 08886-80105), T-III, T-IV (PN: 08886-01705)

MAN 339F, 339V1, 339Z2, Mazda ATF M-V

Mercedes Benz MB 236.10 (Shell ATF 3403/M115), 236.11, 236.12 (Shell ATF 3353, Fuchs Titan ATF 3353), 236.14 (skrzynie 7-biegowe), 236.3, 236.5, 236.7, 236.9, PN: MB 001 989 2103 10

Mitsubishi, Hyundai, Kia Diamond SP-II & SP-III, Nissan Matic D, J, K, Saab PN: 93 165 147, Castrol Transmax J, 3309

Subaru PN: KO410Y0700 Castrol Transmatic J, Transmax J & E, Idemitsu H

Toyota Type T, T-II (PN: 08886-80105), T-III, T-IV (JWS 3309), Type WS

Voith 55.6335.3x (G607), SB013 & SB118, Volvo PN: 1161540-8, PN: 1381167

VW G 052 990 (A2), G 052 162, Esso LT71141, ZF TE-ML 03D, 04D, 09, 14A, 14B, 16L, 17C

JWS 3309, Mobil ATF 3309

Nie jest przeznaczony do stosowania tam, gdzie wyspecyfikowano do zastosowania płyny Ford Typ F/G lub GM Dexron®, ani w bezstopniowych skrzyniach biegów – CVT.

ATF DIII-MV jest w pełni syntetycznym płynem przeznaczonym do automatycznych skrzyń biegów wielu pojazdów. Spełnia wymagania szerokiej gamy europejskich, azjatyckich i amerykańskich pojazdów i specyfikacji, w tym również rygorystycznej normy JASO-1A, opracowanej przez japońskich producentów samochodów w związku z większymi wymaganiami ich automatycznych skrzyń biegów.


SD LS 80W90 Limited Slip

SD LS 80W90 Limited Slip

Normy jakościowe: API GL-5, ZF TE ML 01 (ręczne, nie sychronizowane skrzynie biegów)

Volvo 1273.10, ZF TE ML 05A (osie pojazdów terenowych)

MAN 342N, ZF TE ML 08 (układy kierownicze)

MIL-L-2105D, ZF TE ML 12A (osie pojazdów drogowych, samochody i samochody dostawcze)

ZF TE ML 16C (przekładnie pojazdów szynowych)

Grupa olejów przekładniowych SD LS (Severe Duty/Limited Slip – Ciężkie warunki/Ograniczony poślizg) została opracowana na bazie najlepszych dostępnych surowców w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami EP (extreme pressure) oraz technicznie zaawansowanymi związkami modyfikującymi tarcie w celu ograniczenia hałasu i wibracji, które występują w przekładniach różnicowych o ograniczonym poślizgu.


Gearaxl S 75W90

Gearaxl S 75W90

Normy jakościowe: API GL-4, GL-5, MT-1, MIL-PRF-2105E, SAE J2360

ARVIN MERITOR, DAF, SCANIA STO 1:0

IVECO, MACK GO-J, MB 235.0, 235.5, 235.6 & 235.8

MAN 341-E2, E3 i Z2, MAN 342-M2 i M3, RENAULT

ZF 02B / 05A / 05B / 07A / 08 / 12B / 12E / 16B / 16C / 16D / 16F / 17B / 19B / 19C / 21A / 21B

Gearaxl S 75W-80 nie jest przeznaczony do stosowania do osi.

Grupa w pełni syntetycznych olejów, należących do grupy TDI (Total Driveline Lubricants). Grupa olejów Gearaxl S zapewnia wyjątkową wydajność synchronizatora skrzyni biegów, a także przewyższa poziom jakości klasyfikacji API GL dla osi, co pozwala na ich zastosowanie zarówno do osi, jak i przekła


Gearaxl S 75W90 LS

Gearaxl S 75W90 LS

Normy jakościowe: API GL-4+

Grupa MTF została opracowana do zastosowania w ponad 95% nowoczesnych ręcznych skrzyń biegów. Grupa produktów MTF zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przekładni, dzięki czemu nadają się one zarówno do klasycznych skrzyń biegów, jak i do układów typu transaxle (skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym). Zrównoważone właściwości cierne zapewniają płynną zmianę biegów, co pozwala na wydłużenie okresów wymiany.

Grupa MTF może również być stosowana w określonych skrzyniach biegów DSG/DCT z suchym sprzęgłem, którym odpowiadają klasa lepkości oraz wymagania związane z wydajnością.


Gearaxl S 75W140 LS

Gearaxl S 75W140 LS

Normy jakościowe: GL-5+

Możliwość ograniczonego poślizgu

Wysokowydajne oleje osiowe opracowane specjalnie w celu osiągnięcia ograniczonego poślizgu (Limited Slip).


MTF 75W80

MTF 75W80

Normy jakościowe: API GL-4+

Grupa MTF została opracowana do zastosowania w ponad 95% nowoczesnych ręcznych skrzyń biegów. Grupa produktów MTF zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przekładni, dzięki czemu nadają się one zarówno do klasycznych skrzyń biegów, jak i do układów typu transaxle (skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym). Zrównoważone właściwości cierne zapewniają płynną zmianę biegów, co pozwala na wydłużenie okresów wymiany.

Grupa MTF może również być stosowana w określonych skrzyniach biegów DSG/DCT z suchym sprzęgłem, którym odpowiadają klasa lepkości oraz wymagania związane z wydajnością.


MTF 75W90

MTF 75W90

Normy jakościowe: API GL-4+

Grupa MTF została opracowana do zastosowania w ponad 95% nowoczesnych ręcznych skrzyń biegów. Grupa produktów MTF zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przekładni, dzięki czemu nadają się one zarówno do klasycznych skrzyń biegów, jak i do układów typu transaxle (skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym). Zrównoważone właściwości cierne zapewniają płynną zmianę biegów, co pozwala na wydłużenie okresów wymiany.

Grupa MTF może również być stosowana w określonych skrzyniach biegów DSG/DCT z suchym sprzęgłem, którym odpowiadają klasa lepkości oraz wymagania związane z wydajnością.

Gama produktów


Płyn hamulcowy DOT 4 Racing

Płyn hamulcowy DOT 4 Racing

Specyfikacje:
Płyn hamulcowy DOT 4 został stworzony w taki sposób, by spełnić surowe wymogi narzucone przez następujące specyfikacje stosowane w środowisku wyścigowym:
SAE J1703, SAE J1704
US FMVSS 116 DOT 4

Płyn hamulcowy DOT 4 został stworzony wyłącznie dla spełnienia specjalnych wymagań hamulców tarczowych znajdujących się w maszynach wyścigowych.
Układy hydrauliczne w konstrukcjach wyścigowych są wystawione na działanie ogromnych temperatur. Co za tym idzie, wymagają one płynu hamulcowego o bardzo wysokiej temperaturze wrzenia, zachowującego równocześnie jak największą odporność na wilgoć.
DOT 4 Racing Brake fluid to bezkompromisowe rozwiązanie dla wszelkich układów hamulcowych znajdujących się zarówno w maszynach wyścigowych jak i cywilnych charakteryzujące się doskonały współczynnikiem sprężystości objętościowej zapewniający niezwykłą twardość pedału/dźwigni.

Gama produktów


VAN-GUARD® 10W-40

VAN-GUARD® 10W-40

VAN-GUARD® MV 5W-40 jest niezwykle trwałym oraz wysokowydajnym olejem syntetycznym, zaprojektowanym w taki sposób, by zapewnić nadzwyczajne właściwości czyszczące, ochronę przed zużyciem oraz osiągi. Przeznaczony głównie dla samochodów dostawczych Do wykorzystania w samochodach marki Mercedes, Vauxhall (Opel), grupy Fiat, Iveco, Peugeot/Citroen oraz samochodach produkcji japońskiej. VAN-GUARD® MV 5W-40 został stworzony tak, by spełnić wszelkie wymagania stawiane przez samochody dostawcze, takie jak – długi czas postoju na biegu jałowym, tzw. luzie lub ciągłe włączanie i wyłączanie silnika, krótkie przejazdy, ciągle zmieniająca się prędkość obrotowa/obciążenie silnika. VAN-GUARD® F 5W-30 to olej stworzony specjalnie z myślą o warunkach pracy samochodów dostawczych, oferuje on znaczną oszczędność paliwa oraz ochronę przed zużyciem.


VAN-GUARD® F 5W-30

VAN-GUARD® F 5W-30

VAN-GUARD® MV 5W-40 jest niezwykle trwałym oraz wysokowydajnym olejem syntetycznym, zaprojektowanym w taki sposób, by zapewnić nadzwyczajne właściwości czyszczące, ochronę przed zużyciem oraz osiągi. Przeznaczony głównie dla samochodów dostawczych Do wykorzystania w samochodach marki Mercedes, Vauxhall (Opel), grupy Fiat, Iveco, Peugeot/Citroen oraz samochodach produkcji japońskiej. VAN-GUARD® MV 5W-40 został stworzony tak, by spełnić wszelkie wymagania stawiane przez samochody dostawcze, takie jak – długi czas postoju na biegu jałowym, tzw. luzie lub ciągłe włączanie i wyłączanie silnika, krótkie przejazdy, ciągle zmieniająca się prędkość obrotowa/obciążenie silnika. VAN-GUARD® F 5W-30 to olej stworzony specjalnie z myślą o warunkach pracy samochodów dostawczych, oferuje on znaczną oszczędność paliwa oraz ochronę przed zużyciem.


VAN-GUARD® R 5W-3

VAN-GUARD® R 5W-3

VAN-GUARD® MV 5W-40 jest niezwykle trwałym oraz wysokowydajnym olejem syntetycznym, zaprojektowanym w taki sposób, by zapewnić nadzwyczajne właściwości czyszczące, ochronę przed zużyciem oraz osiągi. Przeznaczony głównie dla samochodów dostawczych Do wykorzystania w samochodach marki Mercedes, Vauxhall (Opel), grupy Fiat, Iveco, Peugeot/Citroen oraz samochodach produkcji japońskiej. VAN-GUARD® MV 5W-40 został stworzony tak, by spełnić wszelkie wymagania stawiane przez samochody dostawcze, takie jak – długi czas postoju na biegu jałowym, tzw. luzie lub ciągłe włączanie i wyłączanie silnika, krótkie przejazdy, ciągle zmieniająca się prędkość obrotowa/obciążenie silnika. VAN-GUARD® F 5W-30 to olej stworzony specjalnie z myślą o warunkach pracy samochodów dostawczych, oferuje on znaczną oszczędność paliwa oraz ochronę przed zużyciem.


VAN-GUARD® AV 5W-30

VAN-GUARD® AV 5W-30

VAN-GUARD® MV 5W-40 jest niezwykle trwałym oraz wysokowydajnym olejem syntetycznym, zaprojektowanym w taki sposób, by zapewnić nadzwyczajne właściwości czyszczące, ochronę przed zużyciem oraz osiągi. Przeznaczony głównie dla samochodów dostawczych Do wykorzystania w samochodach marki Mercedes, Vauxhall (Opel), grupy Fiat, Iveco, Peugeot/Citroen oraz samochodach produkcji japońskiej. VAN-GUARD® MV 5W-40 został stworzony tak, by spełnić wszelkie wymagania stawiane przez samochody dostawcze, takie jak – długi czas postoju na biegu jałowym, tzw. luzie lub ciągłe włączanie i wyłączanie silnika, krótkie przejazdy, ciągle zmieniająca się prędkość obrotowa/obciążenie silnika. VAN-GUARD® F 5W-30 to olej stworzony specjalnie z myślą o warunkach pracy samochodów dostawczych, oferuje on znaczną oszczędność paliwa oraz ochronę przed zużyciem.


VAN-GUARD® MV 5W-30

VAN-GUARD® MV 5W-30

VAN-GUARD® MV 5W-40 jest niezwykle trwałym oraz wysokowydajnym olejem syntetycznym, zaprojektowanym w taki sposób, by zapewnić nadzwyczajne właściwości czyszczące, ochronę przed zużyciem oraz osiągi. Przeznaczony głównie dla samochodów dostawczych Do wykorzystania w samochodach marki Mercedes, Vauxhall (Opel), grupy Fiat, Iveco, Peugeot/Citroen oraz samochodach produkcji japońskiej. VAN-GUARD® MV 5W-40 został stworzony tak, by spełnić wszelkie wymagania stawiane przez samochody dostawcze, takie jak – długi czas postoju na biegu jałowym, tzw. luzie lub ciągłe włączanie i wyłączanie silnika, krótkie przejazdy, ciągle zmieniająca się prędkość obrotowa/obciążenie silnika. VAN-GUARD® F 5W-30 to olej stworzony specjalnie z myślą o warunkach pracy samochodów dostawczych, oferuje on znaczną oszczędność paliwa oraz ochronę przed zużyciem.


VAN-GUARD® MV 5W-40

VAN-GUARD® MV 5W-40

VAN-GUARD® MV 5W-40 jest niezwykle trwałym oraz wysokowydajnym olejem syntetycznym, zaprojektowanym w taki sposób, by zapewnić nadzwyczajne właściwości czyszczące, ochronę przed zużyciem oraz osiągi. Przeznaczony głównie dla samochodów dostawczych Do wykorzystania w samochodach marki Mercedes, Vauxhall (Opel), grupy Fiat, Iveco, Peugeot/Citroen oraz samochodach produkcji japońskiej. VAN-GUARD® MV 5W-40 został stworzony tak, by spełnić wszelkie wymagania stawiane przez samochody dostawcze, takie jak – długi czas postoju na biegu jałowym, tzw. luzie lub ciągłe włączanie i wyłączanie silnika, krótkie przejazdy, ciągle zmieniająca się prędkość obrotowa/obciążenie silnika. VAN-GUARD® F 5W-30 to olej stworzony specjalnie z myślą o warunkach pracy samochodów dostawczych, oferuje on znaczną oszczędność paliwa oraz ochronę przed zużyciem.

Gama produktów


TRUCK-GUARD® 15W -40

TRUCK-GUARD® 15W -40

TRUCK GUARD® ELITE LS 10W-40 to najnowocześniejszy, w pełni syntetyczny olej dla silników diesla znajdujących się w samochodach ciężarowych, umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju. Zaprojektowany tak, by spełnić rekomendacje głównych twórców silników dotyczące silników typu UHPD, czyli super wysokowydajnych silników diesela.


TRUCK-GUARD® LS SERIES 15W-40

TRUCK-GUARD® LS SERIES 15W-40

TRUCK GUARD® ELITE LS 10W-40 to najnowocześniejszy, w pełni syntetyczny olej dla silników diesla znajdujących się w samochodach ciężarowych, umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju. Zaprojektowany tak, by spełnić rekomendacje głównych twórców silników dotyczące silników typu UHPD, czyli super wysokowydajnych silników diesela.


TRUCK-GUARD® PLUS 10W-40

TRUCK-GUARD® PLUS 10W-40

TRUCK GUARD® ELITE LS 10W-40 to najnowocześniejszy, w pełni syntetyczny olej dla silników diesla znajdujących się w samochodach ciężarowych, umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju. Zaprojektowany tak, by spełnić rekomendacje głównych twórców silników dotyczące silników typu UHPD, czyli super wysokowydajnych silników diesela.


TRUCK-GUARD® PLUS LS 10W-40

TRUCK-GUARD® PLUS LS 10W-40

TRUCK GUARD® ELITE LS 10W-40 to najnowocześniejszy, w pełni syntetyczny olej dla silników diesla znajdujących się w samochodach ciężarowych, umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju. Zaprojektowany tak, by spełnić rekomendacje głównych twórców silników dotyczące silników typu UHPD, czyli super wysokowydajnych silników diesela.


TRUCK-GUARD® ELITE LS 5W-30

TRUCK-GUARD® ELITE LS 5W-30

TRUCK GUARD® ELITE LS 10W-40 to najnowocześniejszy, w pełni syntetyczny olej dla silników diesla znajdujących się w samochodach ciężarowych, umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju. Zaprojektowany tak, by spełnić rekomendacje głównych twórców silników dotyczące silników typu UHPD, czyli super wysokowydajnych silników diesela.


TRUCK-GUARD® ELITE LS 10W-40

TRUCK-GUARD® ELITE LS 10W-40

TRUCK GUARD® ELITE LS 10W-40 to najnowocześniejszy, w pełni syntetyczny olej dla silników diesla znajdujących się w samochodach ciężarowych, umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju. Zaprojektowany tak, by spełnić rekomendacje głównych twórców silników dotyczące silników typu UHPD, czyli super wysokowydajnych silników diesela.

Gama produktów


Synthesis XRP gearbox

Synthesis XRP gearbox

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SL/GL 1-3

SAE 5W-30/75W-85

Synthesis XRP Gearbox jest w pełni syntetycznym olejem do skrzyni biegów, który został zaprojektowany dla maszyn wyścigowych w celu dostarczenia im jeszcze większej mocy oraz umożliwienia łatwiejszej zmiany biegów. Ten wynalazek został poddany testom w warunkach terenowych, co spowodowało prawdziwy przełom w osiągach wraz z możliwą do wykazania poprawą mocy, chłodzenia oraz zwiększoną ochroną przed zużyciem.


GRO

GRO

GRO jest syntetycznym olejem do skrzyni biegów dla motocykli wyścigowych o zaawansowanej formule. Zakres lepkości, jaki oferuje ten olej to od 10W40 do 75W90. Zaprojektowany w celu zmniejszenia tarcia oraz ochrony w szerokiej skali temperatur, GRO może pracować w temperaturze do nawet -30C jak również w gorących temperaturach w czasie wyścigu, a przy tym zapewnia maksymalną ochronę przed zużyciem oraz poprawne nasmarowanie sprzęgła (przy wykorzystaniu przy tzw. mokrym sprzęgle). GRO jest idealnym wyborem dla nowoczesnych, kompaktowych przekładni o wysokiej mocy oraz obciążeniu. GRO posiada doskonałą stabilność termiczną oraz odporność na utlenianie.


Gear pro 75w

Gear pro 75w

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SL/GL 1-3

SAE 5W-30/75W-85

Synthesis XRP Gearbox jest w pełni syntetycznym olejem do skrzyni biegów, który został zaprojektowany dla maszyn wyścigowych w celu dostarczenia im jeszcze większej mocy oraz umożliwienia łatwiejszej zmiany biegów. Ten wynalazek został poddany testom w warunkach terenowych, co spowodowało prawdziwy przełom w osiągach wraz z możliwą do wykazania poprawą mocy, chłodzenia oraz zwiększoną ochroną przed zużyciem.


Lite gear oil

Lite gear oil

Normy jakościowe: SAE 10W-30/75W-85

Lite Gear Oil to unikalny, udoskonalony, wysokowydajny olej o lekkiej formule, zaprojektowany w celu wykorzystania go w skrzyniach biegów motocykli wyścigowych, w których pierwszy bieg, sprzęgło oraz części skrzyni biegów wymagają odporności na nagłe obciążenia w celu zachowania optymalnej smarowności. Jest on odpowiedni zarówno dla układów mokrego jak i suchego sprzęgła.


ST olej przekładniowy

ST olej przekładniowy

Czysty olej przekładniowy

Gama produktów


Eco foam

Eco foam

Factory Eco Foam to syntetyczny środek do nasączania filtrów powietrza, możliwy do zmycia wodą. Został on stworzony w celu dostarczenia klientom łatwego w użyciu, wysokowydajnego środka do filtrów powietrza. Jest on kompatybilny ze wszystkimi gąbkowymi filtrami powietrza. Zwykłe środki do filtrów powietrza wymagają dodatkowych produktów czyszczących w celu usunięcia oleju po ich użyciu, co stwarza dodatkowe koszty oraz marnuje czas podczas przygotowywania filtrów do pracy. Factory Eco Foam usunął tę niedogodność, z jego wykorzystaniem czyszczenie oraz przygotowanie filtrów do pracy jest szybkie i łatwe. Jest on niemineralnym, rozpuszczalnym w wodzie środkiem, który może zostać bezpiecznie usunięty w kanalizacji.

Możliwości:

- syntetyczny środek do nasączania filtrów powietrza, możliwy do zmycia wodą


Foam

Foam

Factory Foam środek do nasączania filtrów powietrza to najlepsza ochrona silnika przed zanieczyszczeniami z powietrza. Nie tylko chroni on przed zanieczyszczeniami przechodzącymi przez filtr, ale również jest wysoce odporny na emulgowanie w zimnych oraz wilgotnych warunkach. Umożliwia on świetny przepływ powietrza wymagany w celu zapewnienia topowych osiągów twojego silnika.

Możliwości:

- środek do nasączania filtrów powietrza


Foam kleen

Foam kleen

Rock Oil Factory Foam Kleen został zaprojektowany dla kierowców motocross. Należy go używać wraz z Factory Foam środkiem do nasączania filtrów powietrza. Jest on najwyższej klasy środkiem czyszczącym filtry powietrza.

Możliwości:

- środek czyszczący filtry powietrza

Gama produktów

Gama produktów


Synthesis XRP off road

Synthesis XRP off road

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SN

10W-40
10W-50
10W-60
Synthesis XRP off road został stworzony z najnowocześniejszej syntetycznej bazy olejowej przy użyciu technologii dodatków szytych na miarę twojego motocyklu. Oferuje on największe osiągi zarówno silnika jak i skrzyni biegów we wszelkich wysokowydajnych maszynach terenowych posiadających czterosuwowy silnik.


Synthesis 2 racing off road

Synthesis 2 racing off road

Normy jakościowe: JASO FD & FC ISO-L-EGD API TC

Synthesis 2 Racing off road to w pełni syntetyczny olej dla silników dwusuwowych posiadający pełną akredytację JASO FD oraz TISI. Zaawansowana, syntetyczna baza olejowa oraz dodatki pomagają w zwalczeniu problemów z zakleszczającymi się pierścieniami, blokującymi się króćcami oraz zużyciem cylindra. Fenomenalna wytrzymałość filmu olejowego oraz odporność na ścinanie zapewniają niezrównaną ochronę łożysk, a właściwości czystego spalania zwiększają moc silnika.


Strawberry trial 2

Strawberry trial 2

Normy jakościowe: JASO FD & FC ISO-L-EGD API TC

Strawberry Trial 2 jest technicznie wzbogaconym syntetycznym olejem dla układów typu pre-mix stworzonym we współpracy z jedną z czołowych drużyn faktory trial. Został on zaprojektowany specjalnie dla wymagających silników maszyn typu trial i radzi sobie z pracą zarówno na luzie jak i na pełnych obrotach. Strawberry Trial 2 gwarantuje płynne oraz szybkie reakcje bez względu na obroty silnika, co zapewnia liniową charakterystykę przekazywanej mocy silnika.


K2 Plus

K2 Plus

Normy jakościowe: JASO FD & FC ISO-L-EGD API TC

K2 Plus jest szeroko uznanym olejem do mieszanek dla silników dwusuwowych w maszynach wyścigowych zawierającym w sobie najnowsze innowacje zaawansowanej technologii dodatków Rock Oil. K2 Plus był poddawany dokładnym testom, w których występowały skrajne warunki wyścigowe. Jest on odpowiedni dla wszelkich maszyn wymagających wysokojakościowych mieszanek. K2 Plus został stworzony przy użyciu unikalnej formuły czystego spalania oraz formuły niskopopiołowej.

Gama produktów


Synthesis XRP

Synthesis XRP

Stworzony przy współpracy z wiodącą drużyną superbike, Synthesis XRP extra power to przełomowy, w pełni syntetyczny olej dla motocykli wyścigowych. Testy z użyciem dynamometrów wykazały zwiększoną o 5% moc szczytową z zachowaniem najwyższej niezawodności oraz ochrony. Został on stworzony z najnowocześniejszej syntetycznej bazy olejowej przy użyciu technologii dodatków szytych na miarę twojego motocyklu. Jest on szczytowym osiągnięciem zarówno pod względem osiągów jak i ochrony dla wszelkich silników czterosuwowych, zarówno używanych na drogach jak i na trasach rajdów.


Synthesis 4 racing

Synthesis 4 racing

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SN SAE 15W-50

Już w czasie jego opracowywania został zwycięzcą wielu brytyjskich mistrzostw, Synthesis 4 Racing został zaprojektowany w celu ochrony silnika w ekstremalnych warunkach wyścigowych. Został on stworzony z najbardziej zaawansowanych baz olejowych (poliolefinowych oraz estrowych) oraz przy użyciu najnowszej technologii dodatków w celu zapewnienia znakomitych osiągów oraz wielu innych korzyści. Niezwykle niska lotność zmniejsza zużycie oleju oraz zwiększa odporność na ścinanie, przy czym fenomenalny film olejowy oraz wymieniona już odporność na ścinanie zapewniają ochronę silnika. Może on być również używany w warunkach, w których polecane jest użycie oleju 10W-50 bądź 15W-50.


Synthesis motorcycle

Synthesis motorcycle

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SN

Seria Synthesis Motorcycle to wysokowydajne, w pełni syntetyczne oleje dla motocykli posiadających silniki czterosuwowe. Połączenie najczystszych baz olejowych z zaawansowaną techniką dodatków w celu zapewnienia niesamowitych osiągów, zmniejszenia zużycia oraz utrzymania wszystkich części silnika w czystości.


TRM

TRM

Normy jakościowe: JASO MA API SL SAE 20W-60

TRM to specjalnie opracowany olej syntetyczny zawierający szczególnie wyselekcjonowane bazy o dużych cząsteczkach, przeznaczony do użytku w silnikach z wałem korbowym łożyskowanym na łożyskach tocznych oraz silnikach widlastych. Pakiet zawartych w nim dodatków ochrania silnik przed zatarciem oraz zmniejsza zużycie wału rozrządu oraz wału korbowego, podczas gdy oleje bazowe są w stanie znieść ekstremalne ciśnienie obciążenie. Olej ten oferuje niezwykłą stabilność termiczną nawet w ekstremalnie wysokich temperaturach, które wytwarzane są przez silniki wielocylindrowe zamontowane w maszynach wyścigowych. Może on być stosowany zarówno w silnikach chłodzonych powietrzem jak i cieczą. Jest on również doskonałym olejem przekładniowym oraz jest idealny dla silników, które znajdują się pod jedną obudową wraz ze skrzynią biegów.


Guardian 10W40

Guardian 10W40

Normy jakościowe: JASO MA2 API SL SAE 10W40

Rock Oil Guardian to najwyższej jakości półsyntetyczny olej do silników motocyklowych.

Opracowany tak aby sprostać najwyższym wymaganiom JASO MA2. Zapewnia wysokie osiągi i stałą ochronę wszystkich elementów silnika.

Olej motocyklowy Guardian zapewnia doskonałą ochronę już podczas zimnego rozruchu oraz kompletnie chroni silnik przed uszkodzeniami nawet w najcięższych warunkach eksploatacji. Dzięki nowoczesnej formule opartej na syntetykach o bardzo wysokich właściwościach spalania zapobiega zużyciu poszczególnych elementów silnika oraz poprawia jego wydajność.
Jego skład gwarantuje równomierne przesuwanie się płytek sprzęgła oraz ochronę skrzynki biegów w układach smarowania silnika i napędu (motocykle z mokrym sprzęgłem).


Guardian Sigma 15w50

Guardian Sigma 15w50

Normy jakościowe: JASO MA API SL SAE 15W-50

Guardian Sigma został zaprojektowany specjalnie w celu zaspokojenia wymagających potrzeb wysokowydajnych motocykli. Został on stworzony po przeprowadzonych testach na Motocyklach Triumph w celu ochrony silników połączonych ze skrzynią biegów, co pozwala na zastosowanie mokrego sprzęgła nawet w najbardziej ostrych warunkach jazdy. Korzyści z korzystania z oleju Sigma to m.in.: fenomenalna wytrzymałość filmu olejowego, zdolność do ochrony przed zużyciem części, odporność na ścinanie oraz maksymalna ochrona silnika oraz skrzyni biegów.


Motorcycle 10W-40

Motorcycle 10W-40

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SN

Seria Synthesis Motorcycle to wysokowydajne, w pełni syntetyczne oleje dla motocykli posiadających silniki czterosuwowe. Połączenie najczystszych baz olejowych z zaawansowaną techniką dodatków w celu zapewnienia niesamowitych osiągów, zmniejszenia zużycia oraz utrzymania wszystkich części silnika w czystości.


Gamma

Gamma

Normy jakościowe: JASO MA APIS G

Rock Oil Gamma to mineralny olej dla silników czterosuwowych klasy premium, który spełnia wymagające potrzeby klasycznych motocykli jak i nowoczesnych, wysokowydajnych silników motocyklowych, w których należy używać olei mineralnych. Gamma zapewnia maksymalną ochronę części silnika oraz niezrównaną odporność na osadzanie się zanieczyszczeń oraz korozję, co powoduje wydłużenie żywotności silnika oraz optymalne osiągi nawet w najtrudniejszych warunkach. Olej ten zdał kluczowy test sprzęgła ciernego, wymagany dla spełnienia wymogów specyfikacji JASO MA, co pozwala na bezpieczne, przewidywalne wykorzystywanie go w układach z mokrym sprzęgłem.


Synthesis 2 racing

Synthesis 2 racing

Normy jakościowe: JASO FD & FC ISO-L-EGD API TC

Synthesis 2 Racing to w pełni syntetyczny olej dla silników dwusuwowych posiadający pełną akredytację JASO FD oraz TISI. Zaawansowana, syntetyczna baza olejowa oraz dodatki pomagają w zwalczeniu problemów z zakleszczającymi się pierścieniami, blokującymi się króćcami oraz zużyciem cylindra. Fenomenalna wytrzymałość filmu olejowego oraz odporność na ścinanie zapewniają niezrównaną ochronę łożysk, a właściwości czystego spalania zwiększają moc silnika.


Synthesis 2 injector

Synthesis 2 injector

Normy jakościowe: JASO FD & FC ISO-L-EGD API TC TISI

Synthesis 2 Injector jest w pełni syntetycznym olejem dla silników dwusuwowych do wykorzystania w układach wtryskiwaczy oraz w razie potrzeby może być również używany jako przemieszka. Posiada on pełne akredytacje JASO oraz TISI. Cechy: bezdymny, łatwo mieszalny, spala się niezwykle czysto, wysoka smarowność, wysoka odporność na ścinanie oraz doskonała płynność. Może on być mieszany z innymi olejami przeznaczonymi dla silników dwusuwowych za wyjątkiem produktów na bazie oleju rycynowego, nie połączy się on również z paliwem metanolowym.


PP2

PP2

Normy jakościowe: JASO FD ISO-L-EGD API TC TISI

PP2 to wysokowydajny półsyntetyczny olej dla silników dwusuwowych. Formuła o niskiej zawartości popiołu skutkuje super czystym spalaniem się wraz z minimalnym gromadzeniem się węgla przy jednoczesnym uwolnieniu maksymalnej energii. Nadzwyczajne cechy przepływu zapewniają precyzyjne odmierzanie nawet przy ostrym kącie otwarcia przepustnicy, oferując dzięki temu szczytowe osiągi oraz całkowitą ochronę. PP2 może być używany we wszelkich automatycznych układach wtryskiwaczy oleju/smaru oraz w razie potrzeby może być również używany jako przemieszka do paliwa.


Road 2 stroke

Road 2 stroke

Normy jakościowe: JASO FB API TC

Road 2 stroke został stworzony w celu zapewnienia doskonałej ochrony, niezawodności bez względu na porę roku jak i fenomenalnej wytrzymałości filmu olejowego, która jest niespotykana w przypadku olejów na bazie mineralnej. Jest on odpowiedni zarówno do układów typu pre-mix jak i do układów z dozownikiem. Olej ten jest zatwierdzony jako odpowiedni dla wszelkich silników dwusuwowych chłodzonych zarówno powietrzem jak i cieczą.

Gama produktów


City 4 plus

City 4 plus

Normy jakościowe: JASO MA2/MA API SN SAE 5W-40

City 4 plus oferuje wszelkie zalety najnowszej technologii 4 Stroke dla waszych skuterów. City 4 plus oferuje najwyższe osiągi oraz ochronę dzisiejszych wysokowydajnych skuterów posiadających silniki czterosuwowe nawet w najtrudniejszych warunkach. Stworzone tak, by zapewnić natychmiastową cyrkulację zaraz po rozruchu zimnego silnika oraz całkowitą ochronę w wysokich temperaturach pracy dla wszystkich skuterów posiadających silniki czterosuwowe.


City 4

City 4

Normy jakościowe: JASO MA API SL SAE 10W-40

Zwiększona wydajność wraz z wyższymi temperaturami nowoczesnych silników czterosuwowych znajdujących się w skuterach, zwiększyły wymagania klientów wobec olejów. City 4 Scooter to półsyntetyczny olej 10W-40, który został stworzony specjalnie dla skuterów dla ich maksymalnej ochrony oraz by zapewnić natychmiastową cyrkulację zaraz po rozruchu zimnego silnika jak i całkowitą ochronę w wysokich temperaturach pracy nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.


City 2 plus

City 2 plus

Normy jakościowe: JASO FD ISO-L-EGD

City 2 plus oferuje wszelkie zalety najnowszej technologii wyścigowej 2 Stroke dla waszych skuterów. City 2 plus oferuje najwyższą ochronę nowoczesnych, wysokowydajnych skuterów posiadających silniki dwusuwowe nawet w najtrudniejszych warunkach. Formuła ze zmniejszoną zawartością popiołu oferuje wiele korzyści, takich jak niska emisja spalin oraz wysoka odporność na szkodliwy przedwczesny zapłon, co jest poważnym problemem większych skuterów o większej mocy.


City 2

City 2

JASO FD ISO-L-EGD

City 2 Scooter zapewnia niezwykłą ochronę dla wszystkich skuterów z silnikami dwusuwowymi. Zaawansowana półsyntetyczna formuła o niskiej zawartości popiołu skutkuje super czystym spalaniem się wraz z minimalnym gromadzeniem się węgla przy jednoczesnym uwolnieniu maksymalnej energii. Najlepsze dodatki powstrzymują powstawanie osadów oraz korozję w układzie wydechowym, które może być powodowane jazdą po mieście.


Olej mineralny do sprzęgła

Olej mineralny do sprzęgła

Czysty olej mineralny do sprzęgła

Gama produktów


Olej mineralny do sprzęgła

Olej mineralny do sprzęgła

Olej mineralny do sprzęgła


Iced kool

Iced kool

Iced Kool to biodegradowalny, nieposiadający krzemianów oraz fosforanów, ultra wydajny płyn chłodzący silnik. Zmniejsza on temperaturę pracy oraz zapewnia kompletną ochronę silnika jak i układu chłodzącego. Jest nietoksyczny, biodegradowalny oraz nieszkodliwy dla środowiska. Iced Kool zapobiega przegrzewaniu się silnika nawet w najtrudniejszych warunkach, jakie panują podczas wyścigów, co pozwala na ciągłe zachowanie najwyższej mocy oraz niezawodności. Został on uprzednio zmieszany z wodą destylowaną, co zezwala na jego natychmiastowe użycie w motocyklu.


Kool XL

Kool XL

Kool XL to płyn chłodzący silnik oparty na glikolu etylenowym, gotowy do natychmiastowego użycia, który wykorzystuje technologię inhibitora kwasu organicznego. Jest on już rozcieńczony (wodą destylowaną) i powinien być używany tylko jako już gotowy do użycia płyn chłodzący silnik. Zapewnia on długotrwałą ochronę przed korozją na okres minimum 5 lat lub na około 250 000 km. Posiada on doskonałą stabilność oraz bardzo niskie zużycie inhibitora. Dla uzyskania optymalnych osiągów zalecamy, by przed użyciem Kool XL w układach, w których był używany tradycyjny płyn chłodzący, by wylać poprzedni płyn, a następnie przepłukać układ czystą wodą.


Kool

Kool

Kool jest odpowiedni zarówno dla jazdy wyścigowej jak i podróży, ponieważ nie tylko zachowuje on bezpieczną temperaturę w silniku, ale również hamuje korozję przy równoczesnym ulepszeniu smarowności. Chroni on chłodnicę oraz pompę wody, a co za tym idzie, wydłuża żywotność układu chłodniczego. Zapewnia on całkowitą ochronę od temperatury -38 stopni do typowych temperatur pracy wraz z ulepszonymi cechami przekazu ciepła. Jest on już rozcieńczony (wodą destylowaną) i powinien być używany tylko jako już gotowy do użycia płyn chłodzący silnik. Jest on płynem niezamarzającym dzięki technologii kwasów nieorganicznych oraz nie powinien być mieszany z innymi płynami chłodzącymi.


Racing castor

Racing castor

Racing Castor to tradycyjny, czysty olej roślinny o lepkości SAE 40, który może być wykorzystany zarówno w dwu jak i w czterosuwowych silnikach. Spełnia on ciągle aktualne wymagania klientów, którzy oczekują tradycyjnych olei rycynowych, które wciąż są preferowane w speedwayu, na trawiastych torach oraz w zabytkowych maszynach. Racing Castor jest odpowiedni dla układów całkowitej utraty oraz układów zamkniętych w silnikach czterosuwowych oraz do wykorzystania jako przemieszka w silnikach dwusuwowych z ropą lub paliwem metanolowym.


Dirtblaster

Dirtblaster

Rock Oil Dirt Blaster to unikalny, biodegradowalny środek do czyszczenia stosowany w sportach motorowych. Odpowiedni do usuwania brudu, piachu, owadów, olei oraz smarów. Może być używany na dowolnym twardym podłożu oraz można go bezpiecznie wykorzystać na powierzchni aluminium oraz powierzchniach pomalowanych farbą. Niespotykana zapachowa formuła oferuje całkowite usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz może być używana w ramach konserwacji maszyny wraz z innymi produktami Rock Oil. Jest ona całkowicie biodegradowalna oraz nieszkodliwa dla środowiska, a co za tym idzie, może zostać wylana do kanalizacji.


SOC

SOC

SOC to produkt stworzony na bazie rozpuszczalnika, zawierający dodatki, które wzmacniają jego możliwości czyszczące. Umożliwia on całkowite oraz szybkie oczyszczenie większości powierzchni, od złożonych części silnika po betonowe podłoże garażu.


Chain lube

Chain lube

Smar do łańcuchów motocyklowych


Chain wax

Chain wax

Wosk do łańcuchów motocyklowych


Silicone bike shine

Silicone bike shine

Nabłyszczacz dla wszystkich motocyklów


Carb kleen

Carb kleen

Preparat do czyszczenia układów paliwowych


Rockeze

Rockeze

Spray konserwujący


Brake kleen

Brake kleen

Zmywacz do hamulców

Gama produktów


Synthesis SVI 2.5

Synthesis SVI 2.5

Synthesis SVI to w pełni syntetyczne płyny do zawieszenia, które zostały ze sobą połączone przy użyciu zaawansowanych technologicznie syntetyków wraz z najnowszą technologią dodatków prowadzących do poprawy tendencji spieniania oraz przedłużających żywotność uszczelek. Zachowują one stabilność nawet pod ciśnieniem oraz są kompatybilne z układami zawieszenia zasilanymi powietrzem, azotem, lub argonem. Płyny Synthesis SVI oferują niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Zapewniają one najwyższe osiągi w szczególności w ekstremalnych warunkach jazdy wyścigowej.


Synthesis SVI 3.5

Synthesis SVI 3.5

Synthesis SVI to w pełni syntetyczne płyny do zawieszenia, które zostały ze sobą połączone przy użyciu zaawansowanych technologicznie syntetyków wraz z najnowszą technologią dodatków prowadzących do poprawy tendencji spieniania oraz przedłużających żywotność uszczelek. Zachowują one stabilność nawet pod ciśnieniem oraz są kompatybilne z układami zawieszenia zasilanymi powietrzem, azotem, lub argonem. Płyny Synthesis SVI oferują niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Zapewniają one najwyższe osiągi w szczególności w ekstremalnych warunkach jazdy wyścigowej.


Synthesis SVI 5

Synthesis SVI 5

Synthesis SVI to w pełni syntetyczne płyny do zawieszenia, które zostały ze sobą połączone przy użyciu zaawansowanych technologicznie syntetyków wraz z najnowszą technologią dodatków prowadzących do poprawy tendencji spieniania oraz przedłużających żywotność uszczelek. Zachowują one stabilność nawet pod ciśnieniem oraz są kompatybilne z układami zawieszenia zasilanymi powietrzem, azotem, lub argonem. Płyny Synthesis SVI oferują niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Zapewniają one najwyższe osiągi w szczególności w ekstremalnych warunkach jazdy wyścigowej.


Synthesis SVI 6

Synthesis SVI 6

Synthesis SVI to w pełni syntetyczne płyny do zawieszenia, które zostały ze sobą połączone przy użyciu zaawansowanych technologicznie syntetyków wraz z najnowszą technologią dodatków prowadzących do poprawy tendencji spieniania oraz przedłużających żywotność uszczelek. Zachowują one stabilność nawet pod ciśnieniem oraz są kompatybilne z układami zawieszenia zasilanymi powietrzem, azotem, lub argonem. Płyny Synthesis SVI oferują niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Zapewniają one najwyższe osiągi w szczególności w ekstremalnych warunkach jazdy wyścigowej.


SVI 5

SVI 5

Seria płynów do zawieszenia SVI jest w pełni kompatybilna z innymi płynami oraz łatwo mieszalna. Oferuje ona niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Wspaniałe osiągi oraz wydłużenie okresu użytkowania, szczególnie w ekstremalnych wykorzystaniach takich jak np. wyścigi.


SVI 7.5

SVI 7.5

Seria płynów do zawieszenia SVI jest w pełni kompatybilna z innymi płynami oraz łatwo mieszalna. Oferuje ona niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Wspaniałe osiągi oraz wydłużenie okresu użytkowania, szczególnie w ekstremalnych wykorzystaniach takich jak np. wyścigi.


SVI 10

SVI 10

Seria płynów do zawieszenia SVI jest w pełni kompatybilna z innymi płynami oraz łatwo mieszalna. Oferuje ona niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Wspaniałe osiągi oraz wydłużenie okresu użytkowania, szczególnie w ekstremalnych wykorzystaniach takich jak np. wyścigi.


SVI 15

SVI 15

Seria płynów do zawieszenia SVI jest w pełni kompatybilna z innymi płynami oraz łatwo mieszalna. Oferuje ona niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Wspaniałe osiągi oraz wydłużenie okresu użytkowania, szczególnie w ekstremalnych wykorzystaniach takich jak np. wyścigi.


SVI 20

SVI 20

Seria płynów do zawieszenia SVI jest w pełni kompatybilna z innymi płynami oraz łatwo mieszalna. Oferuje ona niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Wspaniałe osiągi oraz wydłużenie okresu użytkowania, szczególnie w ekstremalnych wykorzystaniach takich jak np. wyścigi.


SVI 30

SVI 30

Seria płynów do zawieszenia SVI jest w pełni kompatybilna z innymi płynami oraz łatwo mieszalna. Oferuje ona niezrównaną ochronę przed zużyciem jak i wysoką odporność na zanieczyszczenie wody oraz degradację środowiska. Wspaniałe osiągi oraz wydłużenie okresu użytkowania, szczególnie w ekstremalnych wykorzystaniach takich jak np. wyścigi.