Opel Insignia (2008-2017)

Opel Insignia zadebiutował na rynku w 2008 roku. Zupełnie nowy model, jest następcą popularnego Opla Vectry, w tym wypadku ostatniego modelu oznaczonego literą C.

W Oplu Insigni, znajdziemy szeroką gamę jednostek benzynowych a także wysokoprężnych. Od podstawowych silników benzynowych 1.4 i silników diesla o pojemności 1.6 aż do mocnych wersji benzynowych, oznaczonych logo OPC.

Część silników to konstrukcje oparte na technologii wtrysku pośredniego, ale w ofercie występują także silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa.

Najmocniejszym silnikiem benzynowym, występującym w podstawowej wersji auta jest motor 2.8, pracujący w technologii V6 wyposażonym dodatkowo w turbosprężarkę, generującym moc 260 KM.

Jaki olej wybrać do silnika 2.8 V6 Turbo? 

W przypadku tej jednostki napędowej rekomendujemy trzy produkty z naszej gamy, w zależności od sposobu użytkowania auta:

SYNTHESIS 4 SPORT 5W30 – klasa lepkości 5W30 pozwala na zachowanie doskonałej ochrony jednostki napędowej w codziennych warunkach użytkowania auta. SYNTHESIS 5W30 zapewni idealne parametry pracy jednostki napędowej, zarówno w niskich temperaturach (zaraz po rozruchu auta) jak też w wysokich temperaturach pracy jednostki napędowej.

SYNTHESIS 4 SPORT 5W40 – podobnie jak powyższy produkt, zapewnia doskonałą ochronę jednostki napędowej. Klasa lepkości 5W40 jest zalecana w przypadku jazdy w trudniejszych warunkach – np.: długotrwała jazda na wysokich obrotach, częste zmiany prędkości (przyspieszanie, hamowanie) a także w przypadku jazdy o charakterze sportowym.

CARBON 0W40 – w przypadku jazdy o charakterze sportowym, lub użytkowania auta w ekstremalnych warunkach, rekomendujemy wyczynowy olej z motosportowej serii CARBON. Zapewnia on doskonałe parametry pracy jednostki napędowej, podczas ekstremalnego użytkowania. Seria Carbon została opracowana tak, aby znacząco zmniejszyć tarcie przez wykorzystanie unikalnej technologii organicznych modyfikatorów tarcia.  Trójsyntetyczna formuła – obejmuje: niepolarny ester syntetyczny, polialfaolefiny (PAO) oraz w pełni syntetyczny olej bazowy nowej generacji.

W przypadku stosowania produktów z gamy CARBON rekomendujemy interwał wymiany co 4-6 tyś. kilometrów.


Rock Oil Synthesis 4 SPORT 5W30 

ROCK OIL: OIL PERFORMANCE RESERVE

Nasze środki smarne mają za zadanie zagwarantować jak najlepsze parametry użytkowe spełniając jednocześnie wymagania producenta pojazdu.

Zarówno oleje silnikowe Rock Oil Synthesis i oleje przekładniowe Rock Oil Gearaxl stworzone są w oparciu o wyznaczone normy OEM.

Jest to punkt wyjściowy dla formulacji która zostaje „poprawiona” w celu zaoferowania użytkownikowi lepszych parametrów smarnych oraz ochrony pod zwiększonym obciążeniem.

 

ROCK OIL W ZASTOSOWANIACH MOTOSPORTOWYCH

Nasze oleje testowane są w ekstremalnych warunkach przez zawodników ścigających się między innymi na 1/4 mili. Jednym z naszych Partnerów Konrad, właściciel LEXUSA IS-F, który został przystosowany pod zawody 1/4 mili. W ramach naszej współpracy, wszystkie elementy auta Konrada, wymagające stosowania środków smarnych (silnik, skrzynia, dyferencjał), są chronione przez środki smarne Rock Oil, przez cały sezon.

Rock Oil Team PL